REKRUTACJA 2025/2026
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

Zmagania konkursowe

Zmagania konkursowe

Szanowni Państwo

Jest mi bardzo miło móc się pochwalic swoimi przedszkolakami.

 

Maja przygotowała pracę na Gminny Konkurs Plastyczny „Dary Jesieni w mandali zamknięte" organizowany przez Przedszkole Samorządowe nr 4 w Trzebini. 

 

CELEM KONKURSU JEST:                                                   
- rozwijanie i kształtowanie wyobraźni plastycznej poprzez twórczą interpretację przyrody,
- poszerzanie i utrwalanie zdobytej wiedzy proekologicznej,
- kształtowanie emocjonalnej więzi z przyrodą i utrwalanie piękna polskiej jesieni,
- prezentacja i popularyzacja dziecięcej twórczości plastycznej,
- pobudzanie twórczości plastycznej przy wykorzystaniu naturalnych materiałów.

 

Danusia i Kuba przygotowali prace na Ogólnopolski Konkurs plastyczny "Znaczek baśniowy na przygodę gotowy", którego organizatorem jest Szkoła Podstawowa im. Baśni Polskiej w Niedźwiadzie Dolnej pod  honorowym patronatem Podkarpackiego Kuratora Oświaty i Burmistrza Ropczyc.

 

CELEM KONKURSU JEST:
-  popularyzacja literatury dziecięcej,
 - propagowanie idei czytania wśród dzieci i młodzieży,
 - doskonalenie w posługiwaniu się różnymi technikami plastycznymi,
 - rozwijanie wyobraźni i zdolności plastycznych,
  -wzmacnianie więzi rodzinnych,
-  zachęcanie dzieci do aktywnego i twórczego spędzania wolnego czasu z rodziną

 

Serdecznie dziękuję przedszkolakom i ich rodzicom za zaangażowanie i poświęcony czas. Oczywiście całą grupą trzymamy mocno kciuki za sukces naszych małych artystów.

 

Pozdrawiam

Pani Monika

Data dodania: 2023-10-19 18:23:13
Data edycji: 2023-11-09 15:49:11
Ilość wyświetleń: 147

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej