REKRUTACJA 2024/2025
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

Ramowy rozkład dnia dla każdej grupy

Gr I

 

7:00 - 8:15  Przychodzenie dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci lub propagowane przez nauczyciela (manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne).

8:15 - 9:00  Ćwiczenia poranne. Czynności higieniczno-porządkowe.

9:15 - 11:00  Zajęcia kierowane i inspirowane przez nauczyciela uwzględniające propozycje i zainteresowania dzieci (sytuacje dydaktyczne)

10:30 - 10:45  Drugie śniadanie

11:00 - 11:45  Pobyt na powietrzu - spacery, wycieczki, gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci lub zajęcia i zabawy wyciszająco - relaksujące.

11:45 - 12:00  Czynnosci higieniczno-porządkowe.

12:00 - 12:40  Obiad

12:40 - 14:15 Odpoczynek (zajęcia relaksacyjno-wyciszające, czyanie bajek). Leżakowanie.

14:15 - 14:30  Podwieczorek

14:30 - 15:30 Zabawy ruchowe  ze śpiewem, rozwijanie indywidualnych zainteresowań dzieci.

15:30 - 16:00 Rozchodzenie się dzieci do domu

 

Gr II

 

6:00 - 8:00  Powitanie. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Zabawy indywidualne, zabawy stolikowe, zabawy kompensacyjne - stymulujące dzieci.

8:00 - 8:40  Zabawy kierowane na dywanie.

8:40 - 9:00  Kształtowanie codziennych nawyków higienicznych. Przygotowanie do śniadania.

9:00 - 9:30  Śniadanie

9:30 - 10:00  Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze z zakresu rozwoju mowy i myślenia, edukacji przyrodniczej, muzycznej, zdrowotnej

10:00 - 10:20  Drugie śniadanie

10:20 - 11:45  Zabawy indywidualne i zespołowe w kącikach zainteresowań, spacery, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, zabawy kołowe ze śpiewem.

11:45 - 12:00  Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne

12:00 - 12:30  Obiad

12:30 - 13:00 Wyciszenie, odpoczynek - suchanie bajki

13:00 - 14:15  Ciche zabawy indywidualne, gry stolikowe.

14:15 - 14:30  Podiweczorek

14:30 - 15:30  Zabawy ruchowe ze śpiewu, rozwijanie indywidualnych zainteresowań dzieci

15:30 - 16:00  Rozchodzenie się dzieci do domu.

 

Gr III

 

8:00 - 8:40   Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy ruchowe.

8:40 - 9:00  Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do śniaania. Zabiegi higieniczne.

9:00 - 9:30  Śniadanie. Zwrócenie uwagi na kulturę spozywania posiłku.

9:30 - 10:30  Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych strefach rozwoju.

10:30 - 10:40  Drugie śniadanie.

10:40 - 11:50  Zabawy według zainteresowań dzieci. Praca korekcyjno - kompensacyjna. Pobyt w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze. Gry i zabawy inspirowane przez dzieci.

11:50 - 12:00  Przygotowanie do obiadu. Zabiegi higieniczne.

12:00 - 12:30  Obiad. Zwrócenie uwagi na kuturę spożywania posiłków.

12:30 - 13:00  Odpoczynek. Relaksacja. Słuchanie bajek.

13:00 - 14:15  Zabawy swobodne. Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym lub z dzieckiem mającym trudności.

14:15 - 14:30  Podwieczorek.

14:30 - 15:00  Prace porządkowe w sali. Zabawy i gry przy stolikach.

 

 

 

 

Gr IV

 

6:00 - 8:30  Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne na dywanie i przy stolkach przy niewielkim udziale nauczyciela. 

8:30 - 9:00  Porzadkowanie sali. Ćwiczenia poranne. Czynności higieniczne oraz przygotowywanie sie do śniadania.

9:00 - 9:30  Śniadanie. Mycie zębów.

9:30 - 10:30  Zajęcia dydaktyczne zorganizowane przez nauczyciela według wybranego porgramu wychowania przedszkolnego, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju.

10:30 - 10:40  Drugie śniadanie

10:40 - 11:10  Zabawy swobodne według zainteresowań dzieci.

11:10 - 11:50  Wycieczki, obserwacje przyrodnicze, wyjście na ogród przedszkolny, spacery. Prace porządkowe, gospodarcze i ogrodnicze.

11:50 - 12;00  Zabiegi higieniczne, przygotowywanie się do obiadu.

12:00 - 12:30  Obiad. Relaksacja.

12:30 - 13:30  Zabawy i ćwiczenia utrwalające wprowadzony materiał z wybranego programu wychowania przedszkolnego.

13:30 - 14:20  Działalność z inicjatywy dzieci na sali. Praca indywidualna w zależności od potrzebi możliwości dzieci.

14:20 - 14:30  Porządkowanie sali, przygotowywanie się do powieczorka.

14:30 - 14:45  Podwieczorek

14:45 - 15:00  Zabawy kołowe z grupą. Rozmowy z rodzicami. Rozchodzenie się do domów.

 

Gr V

7:00 - 8:15  Schodzenie się dzieci. Wspieranie rozwoju dziecka przez zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierownictwem nauczyciela

8:15 - 8:45  Praca indywidualna z dziećmi. Zabawy swobodne, spontaniczne, muzyczno-ruchowe. Ćwiczenia gimnastyczne.

8:45 - 9:00  Przygotowanie do śniadania. Rozwijanie czynności samoobsługowych, wdrażanie zasad hiieny,kulturalnego zachowania się i estetyki.

9:00 - 9:25  Śniadanie. Zwracanie uwagi na kuluralne spożywanie posiłków. Zachowanie porzadku wokół siebie, prawidłowej postawy. Wdrażanie do czynności higienicznych i porzadkowych.

9:25 - 10:50  Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą, według planów miesięcznych, zgodnie z Podstawą Programową Wychowania Przedszkolnego. Kształtowanie właściwej postawy społecznej w czasie zabaw i zajęć, stwarzanie sytuacji sprzyjających podejmowaniu inicjatywy przez dzieci. Zabawy integrujące grupę. Działania plastyczno- konstrukcyjne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące percepcję słuchową i wrokową oraz grafomotorykę.

10:50 - 11:50  Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. spacery. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

11:50 - 12:00  Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i porządkowe.

12:00 - 12:30  Obiad - kształtowanie umiejętności kultralnego spożywania posiłku. Relaksacja

12:30 - 14:00  Zajęcia ruchowe - gry i zabawy na świerzym powietrzu. Zajęcia przyrodnicze, wycieczki. Zabawy wspomagające, ćwiczenia indywiduan dostosowane do potrzeb i możliwości dzieci. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęc dydaktycznych. Dowolna działalność dzieci, zabawy spontaniczne w kącikach zainteresowań. Zajęcia o charakterze edukacyjno-wyrównawczym.

14:00 - 14:10  Przygotowanie do podwieczorku.

14:00 - 14:30  Poiweczorek.

14:30 - 16:00  Zabawy i zajęcia ruchowo-ryticzne, rozwijanie poczucia rytmu, pamięci, słuchu muzycznego. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, gry i zabawy zbiorowe lub indywidualne. Rozchodzenie się dzieci.

 

 

Data dodania: 2022-04-12 13:07:57
Data edycji: 2022-04-12 15:20:11
Ilość wyświetleń: 453

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej