utrwalaliśmy zasady przestrzegania właściwej kolejności wykonywanych czynności podczas ubierania się i rozbierania w szatni
rozmawialiśmy o właściwym dobieraniu ubrania do pory roku i warunków atmosferycznych
uczestniczyliśmy w organizowanych zabawach ruchowych, zajęciach gimnastycznych
wykonywaliśmy różne prace zwiększające sprawność manualną i koordynację wzrokowo-ruchową
poznawaliśmy zwyczaje i tradycje regionalne związane z pierwszym dniem kalendarzowej wiosny
wzbogaciliśmy swoją wiedzę na temat pierwszych kwiatów pojawiających się na wiosnę, przylatujących ptaków z ciepłych krajów oraz zwierząt budzących się z zimowego snu
zapoznaliśmy się ze znaczeniem przysłowia ,,W marcu jak w garncu” oraz symbolami zjawisk atmosferycznych
dopasowywaliśmy symbole do danej pory roku
poznaliśmy obraz graficzny litery ,,c” podczas zabaw
doskonaliliśmy umiejętności ustalania równoliczności przez przeliczanie, ustawianie w pary i inne formy
przypomnieliśmy sobie co jest potrzebne do wyhodowania rośliny