REKRUTACJA 2025/2026
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

„Przygody Młodych Odkrywców” - Dzień Życzliwości i Pozdrowień

„Przygody Młodych Odkrywców” - Dzień Życzliwości i Pozdrowień

Tropiciele zrealizowali kolejne - szóste zadanie Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego "Przygody Małych Odkrywców". Tym razem obchodziliśmy Dzień Zdrowego Jedzenia.

Zadanie z dziedziny Psychologiczno - Pedagogicznej:

W ramach realizacji zadania Pani przeczytała nam książeczkę pt. "Moc miłych słów". Po jej wysłuchaniu omówiliśmy jej treść, przebieg wydarzeń oraz odpowiedzieliśmy na pytania dotyczące książki. Każde dziecko miało rowzjiez za zadanie narysować obrazek dla kolegi lub koleżanki.

  • Jakie słowa byly miłe w historii przeczytanej w książeczce?
  • Jak myślisz, dlaczego miłe słowa saą ważne dla innych ludzi?
  • Jak sie czułeś/czułaś, kiedy ktoś powiedział ci coś miłego?
  • Czy łatwo byto to odwzajemnić?

Zadanie z dziedziny Logopedycznej:

Podczas zajęć przybliżyliśmy sobie znaczenie i zasady właściwego używania miłych słów. Odgrywaliśmy różne scenki darmowe w których były one wykorzystywane i dużo rozmawialiśmy o tym, kiedy trzeba ich używać.  Obejrzeliśmy również krótk film, który przedstawiał  sytuacje, w których należy używać różnych miłych słów oraz nauczyliśmy się piosenki pt."Magiczne słowa".

Zadanie z dziedziny Integracji Sensorycznej:

W trakcie zajęć wykonaliśmy sobie plansze powitań. Spośród różnych obrazków każde dziecko wybrało takie, którym chciałoby witać się lub żegnać z innymi dziećmi czy nauczycielem kiedy wchodzi do grupy. Dzieci miały możliwość wymyślenia również swoich indywidualnych powitań. 

Data dodania: 2024-11-27 14:57:29
Data edycji: 2024-11-27 14:58:29
Ilość wyświetleń: 47

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej